05 kwietnia 2012

Egzaminy Office365 już dostępne

Już można zdawać egzaminy 70-323 i 70-321 z administracji i wdrażania Office365. Kolejna ścieżka MCITP dla pasjonatów i trenerów Uśmiech. Są również wyniki egzaminów Beta – u mnie 1:1. Odpowiedzi na reklamację w Prometricu brak. Niestety miałem pecha bycia pilotem oblatywaczem – podchodziłem do 70-321 jako pierwsza osoba w ośrodku i okazało się, że egzamin nie daje się wystartować, czekałem pół dnia, kiedy administrator ośrodka egzaminacyjnego wisiał na gorącej linii ze wsparciem technicznym Prometrica, aż w końcu po wielu próbach egzamin udało się uruchomić. Ale do godziny zamknięcia ośrodka zostało zbyt mało czasu, żeby spokojnie przeczytać pytania… Co ciekawe mam teraz w historii kandydata informację, że tego samego dnia nie pojawiłem się na egzaminie i oblałem – taki przypadek.

No nic, do 11 tytułu MCITP będę musiał podejść w normalnym trybie. Tym razem już powinno się obyć bez problemów środowiskowych. Na razie zapraszam na VirtualStudy.pl, gdzie będziemy się z kilkoma kolegami dzielić informacjami na temat przygotowania do egzaminu 70-323. Szczegóły za kilka dni.

Przy okazji zaważyłem, że w sekcji Beta pojawiły się egzaminy z Private Cloud, o których pisałem kilka tygodni temu. Czas zacząć przygotowania do egzaminu Uśmiech

Brak komentarzy: