Jakiś czas temu pisałem na blogu artykuł o tym jak naprawić/ręcznie zaktualizować silnik Antimalware w Exchange 2013. Artykuł cieszył się dużym zainteresowaniem - problem jest dosyć popularny. Po kilku wdrożeniach Exchange 2016 z przykrością muszę zauważyć, że niestety w nowej wersji Exchange nie udało się Microsoftowi wyeliminować całkiem tego problemu.
Na szczęście jednak rozwiązanie problemu jest dużo prostsze. Wystarczy tylko otworzyć w Exploratorze Windows folder z binariami silnika antimalware, znajdujący się w katalogu - <Ścieżka instalacyjna Exchange>\FIP-FS\Data\Engines\amd64\Microsoft\bin - system stwierdzi brak uprawnień dla administratora, zaktualizuje ACL i po restarcie usługi Microsoft Filtering Management Service lub po odczekaniu do kolejnej sesji aktualizacyjnej najnowsza wersja silnika zostanie pobrana i usługa zacznie działać poprawnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz