16 listopada 2007

TechEd ITForum EMEA 2007 - podsumowanie

Dzisiaj skończyła się kolejna edycja konferencji TechEd ITForum dla naszej części świata. Dla mnie był to powrót po dłuższej przerwie (6 lat), więc mogłem spojrzeć świerzym okiem. Mam mieszane uczucia, czy rozdzielanie konferencji developerskiej i administratorskiej było słuszne - coraz więcej produktów wymaga "podłubania" w kodzie, a niewiele osób może przebywać 2 tygodnie poza firmą. Oprócz ciekawych wykładów (na zdjęciu Kimberly Tripp opowiadająca o zaletach migracji SQL do wersji 2005)

 

SQL

bardzo chętnie zajrzałem do laboratorium, poznać bliżej produkty, na których instalację nie miałem wcześniej czasu. Bardzo chętnie zajrzałem również na stoiska Microsoftu, gdzie można było spotkać wiele ciekawych osób znanych z blogów (w zielonych koszulkach eksperci)

ATE

Po wykładach można było się spotkać, żeby spokojnie porozmawiać i wymienić doświadczenia. W tym roku najciekawszym doświadczeniem dla mnie było spotkanie ekspertów i MVP produktów Exchange i OCS z zespołem produktowym Unified Communication. Mam nadzieję, że nasze uwagi zostaną uwzględnione w wersji 14 obu produktów. Na zdjęciu leaderzy grup użytkowników Exchange: EUGEUROPE, ProExchange, MMMUG i PEPUG - od lewej Dejan Foro, Ilse Van Criekinge, Nathan Winters i ja.

leaders

Brak komentarzy: