19 października 2011

Podsumowanie konferencji MTS 2011

Niedawno wróciłem z MTS2011 i na świeżo dzielę się wrażeniami. Pod wieloma aspektami konferencja była świetna – lokalizacja może nie tak bardzo w Centrum, ale rozkład przestrzeni dużo lepszy niż w Pałacu. Poczułem się jak na TechEd. Stoiska partnerskie rozmieszczono razem i wreszcie nie słyszałem narzekań na lunch – stolików było dużo i nie trzeba było siadać po kątach i na schodach, na co zawsze narzekano w poprzedniej lokalizacji. Dobór sesji – no cóż, zawsze można stwierdzić, że w dwa dni trudno jest zadowolić wszystkich, ale brakowało mi wielu produktów – np. rodziny UC, Forefront i System Center (z tej grupy wchodzi za chwilę mnóstwo nowości). Ale developerzy i SQL-owcy pewnie byli zadowoleni. W tym roku większość czasu spędziłem na stoisku APN Promise, udzielając porad. Wszystkim brakowało regularnej strefy Ask The Expert, ale pomysł z wieczornym spotkaniem był udany.

Przy okazji udało mi się poprowadzić sesję o Exchange – a właściwie 1/4 sesji w ramach sesji “Przykłady wdrożeń”. Scenariusz DAG site resilence z dwoma lokalizacjami Uśmiech

PA193833

Brak komentarzy: