21 maja 2011

Indykator stanu sieci

Fajny drobiazg, pokazujący statystyki połączenia sieciowego, można znaleźć tutaj. Co prawda w plikach z opisem w języku polskim jest mała literówka – plik pl-PL.xml ma etykietę nr 17 niepoprawnie oznaczoną (Label <> label), ale narzędzie jest przydatne – Vist I Windows 7 nie pokazują ani prędkości, ani statystyk połączenia z internetem, czego czasami mi brakuje.

Network Activity Indicator pokazuje podstawowe statystyki w Tray’u (rysunek 1), a po kliknięciu w ikonę widać dużo bardziej szczegółowe informacje (rysunek 2). Oczywiście można odpalić Resource Monitor, gdzie są pokazywane na bieżąco statystyki połączenia sieciowego, ale tak jest dużo szybciej.

image

image

3 komentarze:

Ziemek Borowski pisze...

SOU#1 - na polskim Windows 7 x64 nie działa zupełnie. sypie się na XML-ach i błędach w bibliotekach.

Pepugmaster pisze...

U mnie wystarczyło poprawić 1 etykietę w pliku pl-PL.xml. Ale fakt - używam wersji angielskiej systemu.

Radosław Kisiel pisze...

Ja dziś sprawdziłem bo wczesniej nie miałem czasu. Działa od kopa i nic nawet nie trzeba przestawiać. Być może jakiś update programu. Używam W7 Pro SP1 PL