23 stycznia 2015

Co nam przyniesie rok 2015?

Jakoś tak jest, że na przełomie roku wypada zrobić krótkie podsumowanie. Rok 2014 minął nie wiadomo kiedy, w nawale pracy nawet nie bardzo miałem czas w ostatnich dwóch miesiącach publikować jakieś artykuły – kilka z nich czeka na dokończenie i publikację – mam nadzieję, że nadrobię to przy okazji urlopu. Na bieżąco starałem się publikować krótkie wpisy na Twitterze, co zaowocowało wzrostem ilości tzw. Followerów (do 350). Mimo wszystko jednak wydaje mi się, że był to rok udany, patrząc na statystyki odwiedzin bloga, wyglądało to całkiem interesująco, ze średnią miesięczną ponad 2000 odwiedzin:

Co nam przyniesie rok 2015? Zmiany na pewno będą duże – Windows 10 powoli zaczyna nabierać kształtów, w tym roku również pojawi się nowa rodzina produktów Office. Na razie informacje są NDA, ale jak tylko można będzie udostępnić informacje na temat Office 16, Skype for Bussiness lub Exchange 16 (do których wersji Beta mam dostęp) na pewno się nimi podzielę. Podobnie jak doświadczeniami z kolejnych ciekawych projektów.

Brak komentarzy: