24 września 2012

Nowe ścieżki certyfikacyjne

Dostałem dzisiaj potwierdzenie zdania egzaminu 71-412, co w połączeniu z 71-410, którego pozytywny wynik miałem potwierdzony wcześniej daje mi pokrycie 2/3 ścieżki MCSA Windows Server 2012. Niestety ze względu na urlop nie zdążyłem zmieścić się w bezpłatnym oknie otrzymanego dla bet vouchera i muszę jeszcze podejść do wersji finalnej egzaminu 70-411.

image

Ale przynajmniej nie będę musiał czekać 3 miesiące na wynik Winking smile.

Mógłbym co prawda zdawać egzamin 417, który upgrade’owałby mi tytuly MCITP z wersji 2008, ale chyba na jedno wyjdzie. Z niecierpliwością czekam na wyniki pozostałych egzaminów, ze ścieżki MCSE Server Infrastructure, ale wygląda na to, że jeszcze na miesiąc muszę uzbroić się w cierpliwość. Tak samo w ścieżce MCSA: Windows 8 – jeden egzamin mam już zdany, a drugi na razie nie pojawił się nawet w wersji Beta. Ale cierpliwie czekam.

image

Brak komentarzy: